• Strona główna
  • Marketing restauracyjny
  • Blog
Menu
  • Strona główna
  • Marketing restauracyjny
  • Blog
Skontaktuj się

5 sposobów na skuteczne wypromowanie kawiarni

Każdy z nas lubi od czasu do czasu wybrać się na filiżankę aromatycznej kawy i słodki deser w gronie najbliższych przyjaciół, rodziny czy znajomych. Do

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »

Skuteczne i tanie promowanie restauracji – jak to zrobić?

Rynki gastronomiczne bywają wysoce nasycone rozmaitymi bistro, restauracjami i innymi lokalami. Aby się wyróżnić pośród konkurencji, nie wystarczy polityka niskich cen, atrakcyjna lokalizacja czy prowadzenie

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »

Jak dodać restaurację do Glovo?

Glovo to najmłodszy ze start-upów, który pojawia się w naszym zestawieniu aplikacji dedykowanych dostawie produktów spożywczych. Założony w 2015 roku niespełna 4 lata później obsługiwał

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »

Jak dodać restaurację do pyszne.pl?

Wiele lokali gastronomicznych, od lokalnych bistro z domowymi wypiekami przez pizzerie, aż po sushi bary czy burgerownie, poszukuje sposobów na promocję restauracji i generowanie dodatkowych

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »
Kucharz podaje danie

Na czym polega Employer Branding?

Restauracje, które odniosły największy sukces, zawdzięczają to między innymi personelowi. Jak zainteresować ludzi do podjęcia pracy w Twojej gastronomii? Zaangażowani pracownicy to droga do sukcesu

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »
oprogramowanie

Jak wybrać POS dla restauracji?

POS to system, dzięki któremu funkcjonowanie Twojej restauracji będzie o wiele lepiej zorganizowane. Na rynku dostępnych jest bardzo dużo takich programów, lecz nie każdy z

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »
« Nowsze Strona1 Strona2 Strona3 Strona4 Starsze »

O nas

  • Promocja restauracji powinna odbywać się w:
    - sieci czyli on-line
  • - poza obiektem czyli off-line
  • - przy wsparciu influencerów

Realizujemy dla naszych klientów

  • Promocje restauracji w social media
  • Piszemy dedykowane strategie marketingowe
  • Wspieramy zespół klienta
  • Realizujemy płatne kampanie PPC

Case study

Chcesz być na bieżąco z marketingiem gastronomicznym? Poznaj nasze case study i dowiedz się, jak możemy Ci pomóc!