• Strona główna
  • Marketing restauracyjny
  • Blog
Menu
  • Strona główna
  • Marketing restauracyjny
  • Blog
Skontaktuj się

Jak skutecznie reklamować restaurację przed i po otwarciu?

Od dnia rejestracji działalności gospodarczej do faktycznego uruchomienia restauracji długa droga, której przebycie zajmie Ci co najmniej kilka miesięcy. Możesz ten czas wykorzystać dwojako: albo

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »

Jak dodać restaurację do Pizza Portal?

Pierwsza platforma, która powstała w Polsce z myślą o zbieraniu zamówień oraz udostępnianiu ofert restauracji, była strona Pizza Portal. Obecny już od kilkunastu lat na

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »

3 kroki do zwiększenia zamówień na wynos

Lokale gastronomiczne, które nie oferują zamówień na wynos, narażają się na utratę potencjalnych klientów w godzinach szczytu lub w sytuacjach nadzwyczajnych, a co za tym

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »

Jak dodać restaurację do Uber eats?

Uber – aplikacja znana do tej pory z częściowo prywatnego przewozu osób – weszła na rynek dostaw jedzenia od drzwi lokalu do domu klienta. Jak

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »

Jak dodać restaurację do Wolt?

Jeszcze 5 lat temu Wolt był fińskim start-upem, który stawiał drobne, lecz pewne kroki w branży dostawców jedzenia i wsparcia restauracji. Dziś obecna jest w

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »

Jak mądrze i skutecznie promować pizzerię?

Pizzeria to dość specyficzny typ lokalu gastronomicznego: za dnia w tygodniu spokojnie, wieczorem i w weekendy rozpoczyna się festiwal zamówień i niekończące się telefony. Często

Podziel się:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
Czytaj więcej »
« Nowsze Strona1 Strona2 Strona3 Strona4 Starsze »

O nas

  • Promocja restauracji powinna odbywać się w:
    - sieci czyli on-line
  • - poza obiektem czyli off-line
  • - przy wsparciu influencerów

Realizujemy dla naszych klientów

  • Promocje restauracji w social media
  • Piszemy dedykowane strategie marketingowe
  • Wspieramy zespół klienta
  • Realizujemy płatne kampanie PPC

Case study

Chcesz być na bieżąco z marketingiem gastronomicznym? Poznaj nasze case study i dowiedz się, jak możemy Ci pomóc!